środa, 11 września 2013

Mini torcik Kufel Piwa

Mój mąż jak pewnie większość mężów to smakosz piwa :) więc na urodziny zrobiłam mu taki fajny torcik. Jego mina i miny gości bezcenne. Szybkie, proste i fajne. Pomysł na ciasteczkowy kufel gdzieś, kiedyś wypatrzyłam w internecie, niestety nie wiem gdzie.

Edit: w związku z zastrzeżeniami Dusi przekopałam różne portale i znalazłam swoja inspirację o tu



Składniki:
1 opakowanie ciastek maślanych z dziurką
1 opakowanie podłużnych biszkoptów
Gotowy krem do tortów o smaku ajerkoniaku
1 szkl mleka
80 g miękkiego masła

Krem przygotowujemy wg. przepisu na opakowaniu z mlekiem i masłem. Ciastka z dziurką przekładamy kremem, układając jedno na drugim. Potrzeba ok. 8-9 ciastek. Ciasteczkową wieżę smarujemy również dookoła zostawiając trochę kremu na piankę. Podłużne biszkopty przykładamy dookoła, lekko dociskając do kremu.Z połówki ciastka z dziurką robimy uszko. Całość można przewiązać wstążeczką, żeby się nie rozwalało. Na końcu szprycą o okrągłej końcówce wyciskamy "piwną piankę". Schłodzić ok godziny i gotowe.

5 komentarzy:

  1. powiem tylko tyle : REWELACJA ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. warto powiedzieć że pomysł podgapiony od innej blogerki i podać inspirację do niej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz wyszukałam na mikserze taki torcik, niestety to nie są te blogi, z których zaczerpnęłam pomysł, dlatego też nie podałam dokładnie linku, co zresztą zawsze czynię korzystając z pomysłów innych blogerów, można sprawdzić w dodawanych przeze mnie postach. Ale fajnie, że jesteś czujna. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Super pomysł! Dziękuję za inspirację:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie :D Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń