sobota, 6 października 2012

Ciasto marchewkowe

Dzisiaj pyszne ciasto marchewkowe. Proste, nieskomplikowane, godne polecenia.  To po prostu trzeba spróbować!! 


Składniki:
3 szkl. mąki
4 jajka
2 szkl. marchwi startej na drobnej tarce
1 łyżeczka cynamonu
1 łyżeczka sody
1 szkl. oleju
2 szkl. cukru
solidna garsć grubo pokrojonych orzechów włoskich
solidna garść rodzynek

 Jajka ubijamy z cukrem na jasną , pulchną masę. Dodajemy olej, sodę, cynamon i mąkę. Miksujemy. Dodajemy marchew, orzechy, rodzynki i wszystko mieszamy dokładnie łyżką. Wyłożyć do formy wysmarowanej masłem lub wyłożonej papierem do pieczenia. Piec w 180 stopniach ok. 1 godziny.

  SMACZNEGO!!!

4 komentarze:

  1. to moje ulubione ciasto, mojego chłopaka, mamy, taty i siory :D
    pozdrawiam, Szana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, lubię ciasto marchewkowe :) Ciągle szukam mojego przepisu idealnego, więc Twój z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepysznie wygląda a pewnie jeszcze lepiej smakuje koniecznie muszę wypróbować :)
    Zapraszam również do mnie po dawkę zdrowych inspiracji
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń