środa, 22 sierpnia 2012

Muffinki z malinami i polewą z mlecznej czekolady

Dzisiaj coś z pysznymi malinkami. Narwałam rano litrowy słoiczek i postanowiłam ukryć te moje malinki w muffinach. Miałam również ochotę na coś czekoladowego, więc dodałam roztopioną mleczną czekoladę. Mmmm pycha :) 

Ps: przepraszam za jakość zdjęć, ale mój wysłużony aparat powoli kończy żywot



Składniki: 
250 g mąki
0,5 łyżeczki sody oczyszczonej
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
1 szkl. mleka
100 g rozpuszczonego masła
200 g cukru
2 jajka

ok.250-300 g malin
2 tabliczki mlecznej czekolady

Suche składniki wymieszać w jednej misce, mokre w drugiej, połączyć. Dodać maliny i delikatnie wymieszać. Nakładać do przygotowanych papilotek do 2/3 wysokości. Mi wyszło 18 sztuk.  Piec w 170 stopni z termoobiegiem do suchego patyczka. Ostudzić. Czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej i posmarować ostudzone muffinki. Można ozdobić kolorową posypką.

SMACZNEGO!!!



2 komentarze: