czwartek, 30 sierpnia 2012

Sałatka z brokuła

Kiedyś jadłam tą sałatkę u znajomych i strasznie mi smakowała, więc wysępiłam przepis i oto jest :) Po prostu pychota.


Składniki:
2 brokuły
Ser Feta 1 opakowanie
jogurt typu greckiego 400 g
czosnek(wg. upodobania)
płatki migdałów 3 garście
sól, pieprz

Brokuły podzielić na różyczki i ugotować w posolonej wodzie, dobrze odsączyć. Z jogurtu, przeciśniętego przez praskę czosnku i przypraw robimy sos. Fetę kroimy w kosteczkę.Migdały uprażyć na suchej patelni.
Brokuły ułożyć na półmisku, na to pokrojony ser. Zalać sosem czosnkowym i posypać migdałami. Wstawić do lodówki min. 2 h, żeby smaki się "przegryzły".

SMACZNEGO!!!

2 komentarze:

  1. pyszna sałatka z brokułami,ja dodałam ser bałkański z Lidla a do tego jeszcze winogron,wyszła super.

    OdpowiedzUsuń
  2. też robię tą sałatkę,jest świetna, ma wyrazisty,charakterystyczny smak, bardzo fajny blog,będę obserwować i podglądać, pozdrawiam (nogawkuchni.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń